Shoppingbag is leeg

Verzending, klachten en vragen


Vragen?
Mail ons op viabologna.nl@gmail.com
Bel of app ons op: 06-50960008


Verzending en verzendkosten:
Verzending boven de €40, - is gratis binnen Nederland en België. Rembourszendingen zijn niet gratis en zijn alleen mogelijk in Nederland. 
Levertijd is meestal 2 werkdagen.
De zending wordt geleverd met DHL (tenzij u voor een andere methode kiest), rembourszendingen gaan per post. Mocht u de zending aan een postbus geleverd willen hebben dan kan dit ook, kies dan voor verzending per post.
Als u uw zending bij een Dhl servicepunt wil afhalen kies dan het servicepunt bij u in de buurt en vermeldt dit bij "opmerkingen bij uw bestelling" in het bestelproces dan verzorgen wij de rest. 

Annuleren en Retourneren:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Stuur ons een berichtje als u het verzonden zodat wij weten dat er wat aan komt.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via viabologna.nl@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuur de goederen (in originele verpakking) naar dit adres: 
Viabologna, Meershoef 55, 1981AD Velsen-zuid en stuur ons PER MAIL uw bankgegevens, ook als u per Ideal betaald heeft.
LET OP.....Dit is NIET het BEZOEKADRES!  Bezoek ALLEEN op AFSPRAAK.

Bij klachten: We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar viabologna.nl@gmail.com. Wij zullen er dan alles aan doen om dit naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

U heeft een vergissing bij uw bestelling gemaakt: 
Stuur ons gelijk een mailtje en vermeld daarbij uw bestellingnummer en wat u wilt aanpassen/corrigeren aan uw bestelling, dan zorgen wij voor de rest.

U heeft uw levering 2 dagen na het ontvangen van de melding "zending is verstuurd" nog niet ontvangen
Meldt dit aan ons en we gaan er voor u achteraan.

Annuleren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen per mail naar ons mailadres: viabologna.nl@gmail.com

Service en onderhoud:
Wij streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden. We geven advies mbt het onderhoud, de reiniging en kunnen de bij ons gekochte kleding voor u op maat vermaken (indien mogelijk).

Passen en gelijk afhalen:
U kunt de artikelen ook in onze winkel komen bekijken of passen en daar betalen (contant of pinnen. Visa en Mastercards worden ook geaccepteerd).